در حال بارگزاری لطفا منتظر بمانید!!

شرایط استفاده از خدمات بایت سرور

این توافق نامه مابین شرکت رایاداده پرداز آبانگاه با نام تجاری بایت سرور که در این توافق نامه بایت سرور نامیده می شود و از طرف دیگر شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما) که در این توافقنامه “مشترک” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده می شود تنظیم گردیده و قابل اجرا می باشد . تمامی مشترکین و مشتریان و خریداران و نمایندگان فروش که از طریق وب سایت بایت سرور و یا مراجعه به دفتر شرکت ، اقدام به خرید و استفاده از تمامی سرویس های این شرکت نمایند ملزم به مطالعه دقیق این توافق نامه و پذیرش آن می باشند و باید در تمامی مراحل کاری و استفاده از خدمات بایت سرور این توافق نامه را اجرا و قوانین آن را رعایت کنند.

این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه و قرارداد در ۲۴ ماده تنظیم شده و به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید.


شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات:

تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات بایت سرور اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای بایت سرور، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت کرده و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود.

بایت سرور حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد.

هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتری از شرایط استفاده می بایست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.


شرایط استفاده منابع سخت افزاری سرور برای هاست های اشتراکی :

تمامی کاربران اعم از کاربران خود بایت سرور و یوزر های نمایندگان می بایست موارد مربوط به میزبانی وب را مطالعه نمایند و مطالعه این صفحه مبنی بر پذیرش قوانین کلی بایت سرور می باشد.


ارسال هرزنامه (Spam):

اسپم (Spam) یکی از بزرگترین چالشهای سلامت و امنیت محتوایی در سراسر جهان است.

این موضوع به قدری آزاردهنده شده است که یکسری قوانین و الزامات برای آن وضع شده و در صورت گزارش با آن برخورد می شود. در این مطلب موضوع اسپم را بصورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در ابتدا باید بدانیم که اسپم چیست؟

اسپم در اصطلاح با نامهای جفنگ و پیام هرزه نیز خوانده می شود. در واقع پیامی است که در قالب های مختلف مانند ایمیل، پیامک، آگهی و … برای فرد یا افرادی که آنها را نمی خواهند ارسال می شود.

معمولا این پیام ها به منظور تبلیغات، هک، مزاحمت و در کل مقاصد ناهنجارانه ارسال می شود. البته در مواقعی نیز ممکن است یکسری اشتباهات در تشخیص و گزارش اسپم روی دهد که قاعدتا اجتناب ناپذیر است.
ایمیل های اسپم

این موضوع بخصوص برای وبمستران و کسانی که همواره با ایمیل خود سروکار دارند بسیار آزار دهنده است.

معمولا ایمیلهای اسپم توسط ربات ها ارسال می شود که یک عامل ماشینی و غیرانسانی است.

لیست ایمیل های مورد استفاده نیز از منابع مختلف جمع آوری می شود. در برخی مواقع نیز برخی سایت ها لیست ایمیل های کاربران خود را به اشخاص غیر واگذار می کنند که زمینه ساز ایمیل های تبلیغاتی اسپم خواهد بود.

اگر ایمیل های اسپم دریافت می کنید بهتر است آنرا باز نکنید و با ابزار Report Spam آنرا به سرویس دهنده ایمیل خود (مثلا Gmail) گزارش کنید.

سرویس های بایت سرور برای ایمیل مارکتینگ مناسب نیستند ؛ مشترک بایت سرور به هیچ عنوان اجازه ندارد لیست ایمیل خریداری کند، سپس توسط سرویس های میزبانی وب برای لیست های ایمیل، ایمیل انبوه ارسال کند.

ارسال ایمیل برای اشخاصی که خودشان در لیست ایمیل وب سایت کاربر عضو نشده باشد اسپم محسوب می شود.

تمام فعالیت های که توسط مشترکین بر روی سرور های بایت سرور انجام می شود دائما در حال مانیتورینگ هستند و انجام هر کاری که باعث تداخل در سرویس ها و کاهش کیفیت آن ها شود اسپم محسوب شده و مخالفقوانین کلی موجود در صفحه مربوطه است.

تمام ایمیل های ورودی و خروجی از سرور های بایت سرور دائما در حال بررسی هستند و در صورتی که ثابت گردد از سمت اکانت مشترک اسپم ارسال می شود، سرویس مشترک بدون هیچگونه اخطارییه ای مسدود می شود ، بدهیست که در این شرایط کل اکانت مشترک مسدود می شود نه فقط اکانت های ایمیل مشترک ، و تمام مسئولیت های این اقدام به هر صورتی که باشد بر عهده کاربر استفاده کننده از سرویس ها است و بایت سرور هیچگونه مسئولیتی در این رابطه برعهده ندارد.

در صورتی که از یکی از فایل های موجود بر روی هاست کاربر ایمیل های مکرر ارسال گردد ، بایت سرور خود را مجاز می داند که محتویات داخل آن ایمیل ها را بررسی کند تا اگر ایمیل ها غیر واقعی و اسپم هستند سریعا سرویس را مسدود کند ، این بدیهیست که بایت سرور به هیچ عنوان وارد هاست کاربر نمی شود و فایل مخرب یا آلوده را حذف کند ، بایت سرور در این شرایط کل اکانت کاربر را مسدود می کند تا کاربر در زمانی معین نسبت به وضعیت فایل های وب سایت خود تصمیم گیری کند.

ارسال ایمیل با محتویات غیر واقعی و گمراه کننده به قصد انحراف کاربران اینترنت و هدایت آن ها به جایی غیر مشخص، که خود کاربر از آن خبر ندارد ممنوع است.

مخفی نمودن نام ایمیل های ارسالی و ارسال ایمیل به اشخاصی که وجود ندارند، استفاده از سرویس های بایت سرور برای ارسال ایمیل های جعلی با نام های غیر واقعی ممنوع است.

ارسال ایمیل های فریبنده توسط سرویس های بایت سرور به هر شکل ممنوع است، ارسال ایمیل به مقاصد غیر مرتبط که وجود ندارند نیز اسپم محسوب می شود.

در صورتی که یکی از جداول پایگاه داده کاربر به صورت مشکوک حجیم شود، بایت سرور خود را مجاز می داند که محتویات آن table را بررسی کند تا آگاه گردد وب سایت تحت حمله اسپمر ها قرار گرفته است یا به صورت طبیعی در حال رشد است.

در صورتی که بر روی صفحات مختلف وب سایت کاربر کامنت های نامتعارف و غیر مرتبط توسط کاربران سایر کشور ها ثبت گردد که حاوی لینک های غیر مرتبط با وب سایت کاربر باشد، این مورد نیز به این خاطر است که به دلیل عدم تامین امنیت وب سایت، آن وب سایت تحت حمله اسپمر ها قرار گرفته است و بایت سرور در این شرایط به مشترک اخطار می دهد مورد را برطرف کند و در صورت عدم توجه، سرویس کاربر مسدود می گردد.

در صورتی که مشترک بر روی سرویس خود از فایل های مخرب و آلوده استفاده کند و چه به عمد یا غیر عمد طی یک بازه زمانی کوتاه به شدتی ایمیل های اسپم ارسال کند طوری که باعث شود سرور های بایت سرور خاموش و یا جریمه شوند، خسارت وارده به شرکت و سایر مشتریان از مشترک بازخواست خواهد شد و بایت سرور به صورت یک طرفه به همکاری با مشترک خاتمه داده و سرویس او را مسدود می کند.

تغییرات در این قوانین و سیاست های برخورد با اسپم در مواجهه با موارد خاص میسر است و مشترک با خرید هرکدام از سرویس های بایت سرور این اجازه را به شرکت می دهد که در صورت نیاز بایت سرور سیاست های کاری خود را در مواجهه با اسپم بروزرسانی کند، تاریخ آخرین بروزرسانی این صفحه در بالا درج گردیده است و مشترک موظف است در صورتی که مطلع شد تاریخ آخرین بروزرسانی تغییر یافته است، مجددا این قوانین را مطالعه نماید و فعالیت های خود را با سیاست ها و قوانین کاری بایت سرور وفق دهد و درصورتی که اعتراضی نسبت به آن ها دارد مراتب را سریعا از طریق ارسال تیکت به اطلاع شرکت برساند.


برنامه های اجرایی:

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. بایت سرور برنامه های اجرایی را که با سایت هایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.


استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب بایت سرور فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند.

ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

شما به عنوان کاربر بایت سرور نمی توانید هاست و سرور های خریداری شده از بایت سرور را برای وب سایت های کلاهبرداری ، فیشینگ ، هک و یا سایت های پورن استفاده نمایید.


آپلود و یا ارسال ویروس و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات بایت سرور برای ایجاد یا ارسال ویروسها ، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است . در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DDOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.


مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند.

بایت سرور این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات بایت سرور به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید و کاربر حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.


اقداماتی که در صورت عدم رعایت شرایط خدمات انجام می شود:

تخلف یک مشتری از رعایت مفاد این توافقنامه، زمینه ساز بسته شدن سرویس وی می شود. بایت سرور تنها مرجع قضاوت در مورد اینکه چه چیزی مغایر این توافقنامه است، می باشد. هنگامی که بایت سرور از تخلفی نسبت به این توافقنامه اطلاع پیدا کند، یک بررسی ابتدایی انجام خواهد داد. در طی این بررسی، شرکت به منظور جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز احتمالی امکان دسترسی مشتری را محدود می سازد. بسته به میزان اهمیت تخلف، بایت سرور بر اساس تشخیص خودش می تواند سرویس میزبانی وب یک مشتری را محدود ساخته، معلق نموده و یا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته یک عمل مجرمانه باشد، بایت سرور بخش مبارزه با جرایم رایانه ای نیروی انتظامی و سایر مقامات قانونی مرتبط با چنین تخلفاتی را در جریان قرار خواهد داد.


اعمال تغییرات در سرویسها:

بایت سرور این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.


تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات (Backup):

شرکت بایت سرور از تمام تمام سروریس های میزبانی وب ( به غیر از هاست های دانلود ، سرور مجازی ها و اختصاصی ها ) به صورت هفتگی و ماهانه ، نسخه پشتیبان تهیه می کند . نسخه های پشتیبان تهیه شده توسط شرکت بایت سرور بر روی سرور های جداگانه در دیتاسنتر های جداگانه برای افزایش هرچه بیشتر امنیت اطلاعات ذخیره سازی می شوند . نسخه های پشتیبان تهیه شده در بخش بکاپ ها قابل مشاهده و دانلود و ریستور می باشند و کاربران بدون ارسال درخواست به واحد پشتیبانی می توانند مطابق نیاز خود بکاپ مورد نیازشان را ریستور نمایند .

۱ – هیچ گونه تعهدی در قبال وجود یا صحت بک آپ های تهیه شده از سایت های مشتریان ندارد.

۲ – هزینه ری استور کردن بک آپ های شرکت یا در اختیار قرار دادن برای انتقال ، معادل ۵۰ هزار ریال می باشد.

۳- انتقال اطلاعات از سایر شرکت ها به بایت سرور تنها با ارائه لینک دانلود مستقیم بکاپ قابل انجام می باشد و کاربر می بایست لینک دانلود بکاپ اطلاعات خود را برای انتقال در اختیار پشتیبانی بایت سرور قرار دهد.

۴- صحت انتقال بکاپ ها از سایر شرکت ها به بایت سرور می بایست ظرف ۱۲ ساعت تا ۲۴ ساعت پس از ریستور توسط مشتری بررسی گردد و درصورت وجود مغایرت به اطلاع پشتیبانی رسانده شود . در صورت وجود مغایرت می بایست مجددا بکاپ توسط مشتری برای انتقال ارائه شود. ( هرگونه اعتراضی پس از گذشت ۲۴ ساعت از ریستور بکاپ در رابطه با مغایرت بکاپ ریستور شده و یا نقص در اطلاعات ریستور شده در هیچ شرایطی مورد پذیرش بایت سرور نمی باشد )


حق مالکیت معنوی بایت سرور:

مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی بایت سرور در قالب یک تیکت ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت بایت سرور قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای این شرکت بایت سرور ثبت شده است، بدون مجوز کتبی بایت سرور استفاده نمایند.


انتقال به غیر:

مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز کتبی از بایت سرور، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه را به دیگری واگذار نموده یا وکالت دهند.


موارد فورس ماژور:

بایت سرور هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد.

ضمن اینکه بایت سرور تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید.

اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.


پرداخت ها:

تمام هزینه ها بر حسب تومان نمایش داده شده اند ولی بلافاصله بعد از انتقال به درگاه پرداخت بانکی قیمت ها برحسب ریال نمایش داده خواهند شد.

بایت سرور روشهای پرداخت زیر را می پذیرد:

پرداخت از طریق درگاه های فعال برروی پرتال کاربران و از طریق فاکتورهای صادر شده
حواله به حسابهای بانکی اعلام شده بر روی وب سایت رسمی، فاکتورها و یا صورتحسابهای شرکت.
پرداختهای نقدی که در محل شرکت و یا به پیک شرکت، در ازاء دریافت رسید، پرداخت شده اند.


تمدید قراردادها و سرویس ها :

جهت جلوگیری از قطع سرویس و خدمات دهی ، مشتریان باید حداقل ۱ روز قبل از تاریخ سررسید نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه و سرویس مورد نظر، بایت سرور هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت و ارائه هرگونه بکاپی در زمان مسدودی سرویس امکان پذیر نمی باشد.


استفاده از سرویس هاست های اشتراکی به منظور هاست دانلود و آپلود :

بر روی سرورهای هاست اشتراکی به هیچ وجه اجازه قرار دادن فایل و اطلاعات برای دانلود کاربران داده نخواهد شد و در صورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

دلیل قطعی بدون هماهنگی نیز این می باشد که با دانلود و استفاده بیش از حد از منابع سرور توسط شما بقیه یوزرهای میزبانی شده روی سرور به مشکل برخورد خواهند کرد که می بایست بکاپ خود را با پرداخت جریمه طبق جدول تعرفه های داخلی شرکت تحویل بگیرند.


فلیتر شدن دامنه سایت :

در صورتی که طبق صلاحدید قوانین جرایم رایانه ای ، وب سایت و وب هاست شما توسط کمیته فیلترینگ فیلتر شود ، بایت سرور ملزم به قطع سرویس دهی به دامنه مورد نظر شما می باشد و کاربران حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهند داشت.

همچنین در این صورت کمیته فیلترینگ به بایت سرور ایمیلی مبنی بر حذف سرویس از سرور ها را ارسال می نماید که بایت سرور ملزم به حذف کامل از روی تمامی سرور ها می باشد و هیچ گونه بکاپی به کاربر در این صورت ارائه نخواهد شد.


میزبانی سایت های خلاف قوانین و چتروم ها :

شرکت بایت سرور تنها ارائه دهنده خدمات میزبانی وب – طراحی سایت – ثبت دامنه – خدمات سرور مجازی و اختصاصی – فروش لایسنس به وبسایت های پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و به هیچ عنوان به وب سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران سرویس ارائه نمی کند.

درصورتی که بر روی هر کدام از سرویس های میزبانی وب ، چتروم راه اندازی شود بایت سرور بدون هیچ اطلاع قبلی سرویس دهی به هاست و سرویس مورد نظر را قطع کرده و بکاپ با هزینه ای که طبق هزینه های داخلی شرکت قرار داده شده است ارائه خواهد شد.


رفع مسئولیت :

خدمات بایت سرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.

ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود.

همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای بایت سرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند.

بایت سرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. همچنین بایت سرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.


مسئولیت کاربران :

کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران بایت سرور احترام بگذارند.

بایت سرور حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد.

ضمنا کاربر متخلف حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.


توهین به دیگر کاربران و یا کارمندان :

۱- هیچ کدام از کاربران و مصرف کنندگان سرویس های میزبانی ، دانلودی ، ایمیل ، سرور مجازی و اختصاصی و نمایندگان هیچگونه حقی مبنی بر توهین به کاربران دیگر و حتی کارمندان شرکت بایت سرور را نخواهند داشت.

به محض مشاهده حتی یک بی احترامی از طرف یک یوزر به یوزر دیگر و یا یوزر به کارمندان بایت سرور سرویس های فعال مسدود گشته و با عذرخواهی کتبی سرویس دهی آغاز خواهد شد.


فسخ قرارداد:

فسخ قرارداد در بایت سرور به منزله اتمام سرویس دهی یک سرویس فعال می باشد. به صورتی که اگر کاربر مصرف کننده از سرویس ناراضی بوده باشد و یا به سرویس خود دیگر نیازی نداشته باشد می تواند توسط دکمه لغو سرویس ما را مطلع ساخته و سرویس خود را از سرور های بایت سرور حذف نماید. در این صورت نیز هیچ بکاپی به کاربر ارائه نخواهد شد.

همچنین بایت سرور می تواند در صورت ایجاد اختلال به سرور توسط یک یوزر سرویس مورد نظر را به حالت تعلیق درآورد و حتی حق حذف سرویس و ارائه بکاپ با هزینه مطابق با هزینه های داخلی شرکت را دارد.

فلذا در صورت فسخ از جانب شرکت، در صورتیکه مشتری خلاف موارد این قوانین عمل نکرده باشد، شرکت مابقی مبلغ قرارداد وی را به مشتری مسترد می کند.


باز پرداخت وجه قرارداد:

عودت مبالغ پرداختی تنها تا ۷ روز امکان پذیر می باشد و عودت مبلغ تنها در صورتی است که کاربر اعلام مشکل فنی کرده و بایت سرور توان حل مشکل فنی سرویس مورد نظر را نداشته باشد.

** عودت وجه تنها برای سرویس های میزبانی وب می باشد.

** هزینه های پرداختی برای سرور های اختصاصی و مجازی به هیچ عنوان عودت داده نمی شود.

** هزینه های پرداختی برای ثبت دامنه و انتقال دامنه و تمدید دامنه به هیچ عنوان عودت داده نمی شود و دامنه نیز قابل حذف نمی باشد.

توجه : وجه پرداختی تنها بعد از تایید نقص توسط کارشناسان بایت سرور پرداخت خواهد شد و بدون تایید کارشناسان ، نقص اعلامی مورد قبول برای عودت وجه نمی باشد .


قانون حاکم :

هر قرارداد و موافقت‌نامه شامل این سند ، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات شرکت رایاداده پرداز آبانگاه بین مشتری و شرکت بایت سرور ، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد .

مشتری موافق است که هر گونه دعوای قضایی یا حکمیت بین مشتری و شرکت بایت سرور در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد.

اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادسرای ذی‌صلاح ، به هر دلیلی غیر قابل‌ اجرا تشخیص داده شود ، سایر بخش‌های قرارداد، کماکان معتبر و قابل‌ اجرا خواهد بود.

همچنین مشترک مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه مطرح شده‌اند شکایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد. طبق این قوانین حاکم در این صفحه شما هر محصولی را که خرید می نمایید موظف به اجرای کامل این قاونین می باشید.


آگاهی پیش از خرید :

با توجه به تخصصی بودن سرویس ها و خدمات شرکت بایت سرور ، تمامی خدمات و محصولات به صورت “همان‌گونه که هست” یا همان “AS IS” ارائه می‌گردند و هیچ‌گونه ضمانت صریح و ضمنی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی‌عیب بودن، دارای تمامی امکاانت بودن،بدون محدودیت بودن، عدم قطعی، امنیت کامل ، توانایی و یا امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه نمی‌شوند. برخی خدمات و محصولات بایت سرور دارای محدودیت‌ها و یا بعضاً دارای عیب‌هایی می‌باشند که از سمت بایت سرور نمی باشد و مرتبط به دیتاسنتر مربوطه می باشد که می بایست در این مواقع منتظر پاسخ ما از طرف دیتاسنتر بمانید.

کاربر تعهد می‌نماید پیش از هرگونه سفارش از هر طریق ممکن (شامل وب سایت بایت سرور، پرسش از تیکت و یا چت آنلاین ، جستجو در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی ،کسب آگاهی از وب سایت های دیگر و دیگر مشتریان ) از محدودیت‌ها و معایب سرویس مربوطه به طور کامل آگاهی داشته باشد و هیچ‌گونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم بر آورده کردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمی‌باشد.

با توجه به ماهیت سرویس های اینترنتی دیتاسنتر ها ممکن است دارای معایب و محدودیت‌هایی باشند که بایت سرور تا حد ممکن این موارد را در سایت خود قید می‌نماید اما با توجه به گسترده بودن این موارد امکان قید کامل آن‌ها در سایت وجود ندارد همچنین این محدودیت‌ها بر اساس شرایط زمان ممکن است تغییر یابند که مشتری با تمامی تغییرات بعدی آن‌ها نیز توافق می‌نماید در نتیجه عدم قید یک و یا چند مورد از این محدودیت‌ها و یا معایب در وب سایت بایت سرور حقی برای کاربر ایجاد نمی‌نماید و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از تمامی ویژگی‌ها و محدودیت‌های آن سرویس و مطابقت آن سرویس با نیاز خود مطمئن گردد و سپس اقدام به تهیه آن نماید.


مطالعه این توافق نامه :

مطالعه دقیق و کامل این توافق نامه برای تمامی کاربران شرکت بایت سرور الزامی می باشد .

این توافق نامه در تمامی صفحات وب سایت شرکت بایت سرور قابل دسترسی و مطالعه می باشد و همچنین این توافق نامه به گونه ای تنظیم گردیده است که تمامی کاربران در هنگام سفارش محصولات و یا عضویت در پرتال کاربران شرکت بایت سرور باید این توافق نامه را مطالعه و پذیرش آن را تایید کنند .

بدون پذیرش این توافق نامه امکان ثبت سفارش و خرید و عضویت در شرکت بایت سرور امکان پذیر نمی باشد و تایید آن به معنای قبول تمامی بند های این توافق نامه می باشد.

هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این توافق نامه قابل پذیرش مراجع ذیصلاح و بایت سرور نمی باشد .

آخرین بروزرسانی قوانین کلی استفاده از سرویس های بایت سرور : جمعه ۷ تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲